Functioneel beheerder Microsoft Office365 / Dynamics365 CRM

Omschrijving

Wij zoeken in jou een collega mee wil bouwen aan ons bedrijf; Je bent ondernemend, een teamspeler en hebt een eigen visie en durft deze te delen. Je wilt je sporen nalaten. Jij wil het verschil maken!

Het maakt voor ons niet uit of je nu junior, medior of senior bent. Iedereen met de onderstaande gevraagde informatie kan solliciteren. Op basis van de jaren ervaring en diepgang van je kennis kun je bij ons instromen en je verder ontplooien.

 

Jouw volgende stap ? 

Als ervaren Functioneel beheerder heb je kennis van zowel Microsoft Office 365 als het Dynamics365 CRM platform en ondersteunt klanten en collega's bij het helpen aan- en inzetten van deze systemen bij onze klanten. Je kan op alle niveaus mensen enthousiast maken voor de mogelijkheden van Office 365 en CRM en ze ondersteunen in hun adoptie van beide platformen. Dit vereist gedegen kennis van de laatste stand van de techniek en functionaliteit, maar ook een kennis van de processen van onze klanten.

Als functioneel beheerder heb je kennis van informatie analyse, tools voor rapportage & analyse en  ruime ervaring aan de functionele kant.


Wat zijn jouw taken en verantwoordelijkheden als Functioneel Beheerder ?


Gebruiksbeheer:

  • Verlenen van ondersteuning bij het gebruik van informatiesystemen
  • Afhandelen van incidenten
  • Opzetten en toewijzen van rapporten, menu's en gebruikersrechten (autorisatiebeheer)
  • Contact onderhouden met een diversiteit van leveranciers en specialisten enerzijds en eindgebruikers anderzijds

Wijzigingenbeheer:

  • Onderkennen van informatiebehoeften en deze vertalen naar functionaliteiten gericht op het optimaal benutten van applicaties
  • Beheren en administreren van wijzigingsverzoeken voortkomend uit wensen van de gebruikersorganisatie of wetswijzigingen
  • Prioriteren en vaststellen impact van wijzigingsverzoeken voor de bedrijfsprocessen, de systemen en de administratieve organisatie
  • Regelmatig rapporteren over de geïnventariseerde, onder handen zijnde en doorgevoerde wijzigingsverzoeken

Functionaliteitenbeheer:

  • Opstellen functionele specificaties (requirements) voor informatiesystemen en administratieve organisatie}
  • (Laten) opstellen acceptatietestplan en uitvoeren en begeleiden acceptatietest
  • (Laten) opstellen gebruikershandleidingen en procesbeschrijvingen
  • (Laten) opstellen implementatieplan voor het invoeren van gewijzigde (onderdelen van) informatievoorzieningen

Behoeftemanagement:

  • Identificeren, diagnosticeren en registreren van de hoofdoorzaken van incidenten, om herhaling van deze verstoringen te voorkomen
  • Identificeren (potentiële) problemen en deze kenbaar maken bij het management
  • Onderkennen van informatiebehoeften en deze vertalen naar functionaliteiten gericht op het optimaal benutten van applicaties


Wij zijn Breinwave 

Breinwave ondersteunt organisaties bij het creëren van doorbraken in productiviteit, klantinzicht ,klantbeleving en innovatiekracht. Om dit te realiseren vertrouwen wij op de kracht die technologie kan bieden; mits goed ingezet kan technologie een grotere bijdrage leveren bij het realiseren van organisatiedoelstellingen.

Wij onderscheiden ons, omdat wij gespecialiseerd zijn in zowel bedrijfsapplicaties als in technologie ter versterking van klantrelaties en de persoonlijke-, team- en afdelingsproductiviteit. We slaan een brug tussen gestructureerde en ongestructureerde informatie en daardoor kunnen organisaties veel sneller anticiperen op nieuwe klantvragen en nieuwe manieren van samenwerken.

 

We bieden je een leuke baan met marktconform salaris

We bieden je een marktconform salaris en veel vrijheid om je werk zo flexibel mogelijk in te delen. Je krijgt 28 vakantiedagen op jaarbasis en 8% vakantiegeld en daarnaast bieden we je goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals pensioen, een aanvullende verzekering bij arbeidsongeschiktheid. Je standaard uitrusting is een auto, laptop/tablet en telefoon zodat je overal kunt werken.

Vereisten

Wat verwachten wij van jou ?

  • Je hebt kennis van informatie analyse, geautomatiseerde tools voor rapportage & analyse
  • Je hebt ervaring met betrekking tot het testen van systemen
  • Je hebt bij voorkeur ervaring met Office365, Dynamics CRM 2016 en Dynamics 365 for Finance and Operations
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en bent servicegericht
  • Je bent communicatief sterk en bent in staat om de klantsituatie te vertalen naar kansen die met Office365, Dynamics CRM 2016 en Dynamics 365 for Finance and Operations kunnen worden ingevuld en de klant hierover te enthousiasmeren.
  • Het is een zeer mooie aanvulling als je over Microsoft certificeringen beschikt op dit terrein.